Thursday, May 19, 2011

LA NOIRE


Nisam gejmer, al' mogu da pogledam.
Zašto? Poslednja igrica koju sam igrao -- a bilo je to pre sto godina -- je Need for Speed. I nju sam igrao kod ortaka jer sam se plašio da ću previše da se navučem ako je instaliram kod kuće. Nikad nisam previše mario za video igre -- verovatno zato što o njima jako malo znam -- ali ne mogu da osporim da su mi neke od njih delovale jako jako zanimnljivo. Isto tako, slagao bih kad bih rekao da mi je bilo koja od njih bila i za mrvicu interesantna kao što je LA Noire. Ne, pre nego što pitate, nisam je instalirao -- nisam siguran ni da umem -- ali ni ne moram, sam koncept je dovoljan da se zaljubim.
Zašto?
Zato što je san svakog krimi pisca da bude detektiv. Džejms Elroj je to priznao, a priznali bi i drugi. Dovoljno je samo da bacite pogled na tviter i vidite koliko su odlepili za ovom igricom i biće vam jasno.
I konačno, u čemu je fora?
Igrica je smeštena u ambijent noar filmova, dobrim delom zasnovana na zapletima Dzejmsa Elroja, ali i klasičnim noar filmovima, ali i nekim savremenim piscima i motivima. Stvar je prosta: vi ste detektiv i slučaj je vaš. A igrica će se pobrinuti za ostalo.
Nekako mi se čini da posle ovoga nijedan krimi film neće biti isti.
A ni ne mora.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...